RSS Feed Random Comic Add To Favorites Survivor Fan Characters is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

SFC15 Day 15 Flippant Flippers

March 25th, 2016, 9:54 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply SWSU-Master, March 25th, 2016, 10:00 pm

Who will be going home, Gekkota, Juli or Marie?

User's Comments:

Reply guesty (Guest), March 25th, 2016, 10:03 pm

Juli has no story, so I guess Juli??

Reply ChronoAlone, March 25th, 2016, 10:04 pm

Hoping for Juli, will probably be Marie.

Reply Vilecheese, March 25th, 2016, 10:04 pm

Okay if Marie leaves I will be so pissed off. Why does Brandi always have to be in power?

Reply Tailslover13, March 25th, 2016, 10:04 pm

Oh Daisuke...WHY are you doing this to yourself? Just shut UP! You're gonna lose ANOTHER "friend" now! Ugh.

Well, honestly, so long as it's not Marie, I don't care who leaves. Gekkota has gotten a bit more interesting, though, so...get rid of stupid Juli. I hate to say that, since she oddly has a large number of fans, but...sorry, she sucks. Get her out.

Reply dat4yc, March 25th, 2016, 10:06 pm

Okay, it's probably not gonna be Gekkota because I think she has more to offer, so it's between Juli and Marie.

I realllyyyyy hope its Juli, but knowing my luck its probably gonna be Marie...

Reply GaryHawkinsLandscaper, March 25th, 2016, 10:06 pm

Sunday is going to suck, I just know it. Let's just go over everything happening so far:

Shae flipping and getting rid of Gekkota would be alright, I guess. I don't know, anything to make Brandi and Cordelia lose their power.

If Juli leaves, at least we won't have to deal with her on two seasons going on at the same time.

And Marie leaving would just be not nice.

Reply anime9001, March 25th, 2016, 10:21 pm

@GaryHawkinsLandscaper: What do you mean by that Juli being in two seasons bit?

Reply GaryHawkinsLandscaper, March 25th, 2016, 10:22 pm

@anime9001: TJ's starting a returning player season of his series on Tuesday. Juli's in it.

Hopefully she has matured a bit since last time.

Reply TJBambi93, March 25th, 2016, 11:30 pm

@GaryHawkinsLandscaper: Not by my choice of course. Either way, I have my plans for her.

Reply Thorne (Guest), March 25th, 2016, 10:10 pm

So Lea leaving for Tortana and Marie for Golgora?

I feel Juli still might have more to offer than Marie, and there's no way Luna and Gekkota are leaving back to back.

Reply anime9001, March 25th, 2016, 10:20 pm

The only thing making me hesitant to think Juli's leaving is that we haven't seen her squid form yet. Aside from that she really hasn't offered much to this game aside from smearing Gekkota's name all over the walls.

That being said, Marie still feels like she has a LOT to offer this game, and it would feel weird to see her go out without some sort of closure. So I'm going with Lea and Juli in these two TCs. And if I'm right, then I will be very happy because they are probably my two least favorite members of the Super tribe.

Reply qazox, March 25th, 2016, 10:20 pm

Juli needs to go so badly it hurts.

Reply Congo, March 25th, 2016, 10:25 pm

haha shaega's smug face in panel 1. he's still boring though.

if marie gets voted off, i'll be sad. her and brandi need to have at least one dramatic tribal council standoff!

maybe gekkota ends up leaving and is replaced by a jacket, like cordelia said. gekkota and luna leaving back to back, though? hm. i think she has the strongest chance of leaving, as she doesn't really have strong relationships on this tribe.

juli has been sort of... i don't know, kinda stuck at the bottom of alliances. she doesn't seem to be respected much, so maybe can squeak by this vote just by being seen as less threatening than marie. EDIT: reading this again, juli's confessional feels like a "downfall" one, y'know?

also daisuke flying off the rails more. yikes!!

Reply Joey the Badass Wheeler, March 25th, 2016, 10:26 pm

This is getting interesting.

Reply landis963, March 25th, 2016, 11:00 pm

I'll be saddened if Marie leaves before her time but... I'm not certain I care.

Reply arv0908, March 25th, 2016, 11:11 pm

*facepalm*
Why the fuck does Daisuke have to be so dumb? hello??! Is this what Bulma told you to do when discovering something? Yes, out in on the tribe. It's great, well it's fucking not. I'm all for the dumb blondes, they're funny but once they strategize, it's already annoying.

I kinda hate Juli now, since all her statements are legit not anymore strategic. I want the Juli back on Tortana who was legit smart and snarky. Not this bitch.

If Marie goes, screw this tribe. </3.

sHag is still a bitch and so is the two other bitches that I won't even name.

Anyone other than Cordelia and Marie, I'm happy with going.

Reply TJBambi93, March 25th, 2016, 11:13 pm

So it looks like both Gekkota and Juli are in the hotseat. I doubt it's going to be Marie in the end, so it's between those two girls.

And given that SWSU-Master has been ignoring my PMs on deviantart about a question on Juli, I have a suspicion Juli is going home, and it irritates me.

Not the fact that Juli may be going home this early, but the fact that I feel like a request was ignored 100%.

So hopefully in the end, Leah or a purple rock happens for Tortana and Gekkota leaves for Golgora.

Reply TJBambi93, March 26th, 2016, 7:48 am

@TJBambi93: Although if Gekkota leaves, I think Julianna will calm down. I think Gekkota's been a bad influence on her behavior, and to no surprise either, given Gekkota's been very Anti-Juli even before Xeradonus was voted off.

Reply coolkyledude, March 26th, 2016, 1:32 pm

@TJBambi93: I'm rooting for Juli buddy <3

Reply spinfur, March 26th, 2016, 1:25 am

If Marie leaves i will be so mad i love Marie

Juli i kinda like

Really hope Gekkota goes i really dislike that lizard

Reply SkySurfer (Guest), March 26th, 2016, 1:53 am

It feels wierd that someone like Brandi believes Gekkota more than Daisuke but I appreciate it.
Now it's questionable who finally leaves. There's a lot of Gekkota focus in today's comic but Juli only relys on her lie which is pretty boring by now. Then again... Marie would be the biggest threat because she can easily adapt to new alliances.
I think it will be Juli in the end but I hope Shaega doesn't screw it up

Reply Robolax7, March 26th, 2016, 4:35 am

So, Gekkota is gonna be fine. In the end they're gonna vote out Juli... which sucks, because i think she was a good character (when she was strategic and not a bitch).
Marie will be fine. Unfortunately.
Also, while typing this, i realized how similar Marie and Mario are... maybe Mario's her dad or something. idfk.

Pokemon of the day: Croagunk
Croagunk, a 4th generation Pokemon, is number 453 in the Pokedex and is a Poison/Fighting type. Again, because of this type combination, Croagunk is immune to nothing.
That said, Croagunk can have the ability Dry Skin, that makes it completely immune to water type moves, but ever so slightly weaker to fire type moves.
Croagunk has a 50% chance for each gender, and a catch rate of 18.3% in the wild.
At level 37, Croagunk evolves into Toxicroak (My favorite Gen 4 Pokemon).

Why have I done this again... oh god.

Reply Pie31415, March 26th, 2016, 7:50 am

Please don't be Juli or Marie ;-; They've been fun while Gekkota's been dull imo.

Reply TJBambi93, March 26th, 2016, 7:53 am

@Pie31415: Yeah, given that Gekkota's name is still one of the options to be voted off, there could be a chance that this is the obvious boot, and SWSU's trying to throw us off.

Also, yeah, I don't get all the hate for Juli. Yeah, she's a brat, but Gekkota gunned for her way before Juli has. I see past the storyarc SWSU is trying to push (Gekkota-Underdog, Juli/Daisuke-Bullies) I see it as the complete opposite. Gekkota focused too much on strategy, and far less on the social game, which was Luna's downfall, and it will soon be her downfall.

Reply Blastoise_FTW, March 26th, 2016, 9:27 am

Well crap. I was expecting a Tribal today.. I gotta change my Golgora predictions now. Dammit Daisuke! You might be dumber than Dustin :/

I hope it's Juli.. I'm sorry TJBambi but Juli is... Juli is... *Picks up copy of Splatoon and punts into the air* BOOTY! Bonus points if you get the reference. I'm not entirely sure WHY I don't like her.. I just don't.

I don't particularly like Marie.. But I don't hate her. I'm more neutral. I don't want her to leave.. But I think that's the most likely scenario.

So.. GOLGORA VOTE PREDICTIONS REDUX!

Brandi: Marie

Cordelia: Marie

Daisuke: Gekkota

Gekkota: Marie

Juli: Gekkota

Marie: Gekkota

Shaega: Marie

4-3. Goodbye Marie. Good luck lifting your dreaded curse.

Reply TJBambi93, March 26th, 2016, 10:31 am

@Blastoise_FTW: Nah, it's okay. I figured Juli would be not the most likable character, haha. Although I think if Gekkota leaves she might get more tolerable, haha.

Reply Sonofhades, March 26th, 2016, 10:07 am

...It's just really hard to like anyone on this tribe at this point. Daisuke's stupidity has gone from endearing to infuriating, Juli is just stirring up trouble, Shaega is basically a tool for Cordelia with no personality of his own, and Brandi is infuriatingly untouchable. Oh, and Cordelia is Cordelia, which is a massive strike against her. Out of tonight's boots, I'm hoping for Juli. She's done so little this season compared to Marie, plus Marie is actually sympathetic.

Reply DryIceBros, March 26th, 2016, 10:57 am

I'm not sure what's going on with Shaega at the first panel, because I thought he had no emotions. I'm not really sure who's going to leave tonight. Gekkota's gotten an edit that's similar to players being voted out that episode (getting more screentime than usual, but I don't know if that's the case so don't take my word for it), while Juli and Marie both haven't gotten much screentime this episode and I'm not really sure how much potential they have.

Post A Comment