RSS Feed Random Comic Add To Favorites Survivor Fan Characters is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

SFC10 Day 4 United and Divided

July 15th, 2012, 9:55 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply SWSU-Master, July 15th, 2012, 9:58 pm

It's not going so well with Corsona

User's Comments:

Reply sesareee (Guest), July 15th, 2012, 10:01 pm

day 4 what is it going to happen? i cannot wait

Reply Vilecheese, July 15th, 2012, 10:02 pm

HAI MAH NAME'S CHLOE I HATE CHRII AND I HATE CHRII AND OH YEAH I HATE CHRII! THAT'S ALL THERE IS TO MY CHARACTER THIS SEASON!

Still miss Xero...

Reply Matt Thorndark, July 15th, 2012, 10:05 pm

Man, Chloe just ain't gonna give it up, is she? I hope she goes next.

Reply sesareee (Guest), July 15th, 2012, 10:06 pm

chloe is burning down herself if they go to tribal council she is going to be eliminated...
ryiua is so stupid

Reply sesareee (Guest), July 15th, 2012, 10:12 pm

@SWSU-Master: i just noticed that everyone of each tribe have something like a jacket or whatever from the color of the tribe
green purple white & orange

Reply SWSU-Master, July 15th, 2012, 10:16 pm

sesareee: So much drama is gonna happen, and yes, their clothes are color coded
Vilecheese: I can see you're a bit bitter.
Matt: She's a determined Panda.

I fixed the Title name.

Reply qazox, July 15th, 2012, 10:16 pm

Corsona's digging their own grave; and it's all Chloe's fault.

Reply Matty777, July 15th, 2012, 10:18 pm

I Have A Feeling Either Chloe Or Hannah Are Leaving (Even Though I Think Hannah's Wiinning The Game)

Reply AkumaTh, July 15th, 2012, 10:25 pm

Chole is so blind, I'm surprised she doesn't have a seeing eye dog.

Reply Slicer37, July 15th, 2012, 10:31 pm

Vilecheese is right tho, Chloe really is one-note.

otoh,I appricate that she's bringing drama.

Reply QJD, July 15th, 2012, 10:39 pm

Chloe needs to get the sand out of her vagina (figuratively speaking. Maybe) If Vent's not bugged with the idol thing, she really has no need (or right) to be.

Reply Lemia (Guest), July 15th, 2012, 10:42 pm

You know, I could say something about being surprised at how Chloe apparently didn't hear Chrii's comment on how she REFUSED Xero's offer to get Ventious out, but I'd be lying through my teeth.

And yeah, Chloe *is* rather one-note. But Bonnie was one-note too and a great villain for it, and I'm fully expecting an epic vote-out for Chloe sometime in the future (even if not in this episode).

Reply SkySurfer (Guest), July 15th, 2012, 11:10 pm

Chloe almost sounds like Xero, believing her position in the tribe doesn't matter as long as she can achieve her goals with votes from the other tribes. Ok, it worked once with the Krauss alliance in her original season but she paid a big prize in the end.
When will she learn she cannot use the same gameplan in an AllStars season?

Reply rt555 (Guest), July 15th, 2012, 11:15 pm

Man Chloe is not going to have any real character development this season is she? Then again she is way too stubborn and prideful to change.

Reply anime9001, July 15th, 2012, 11:37 pm

Well, what Chole is doing MIGHT work to get Chrii out, but it would ruin the game for her intire tribe, ESPECIALLY Vent and Ryuia. Probably her own too. She did the exact same thing as Xero, the only difference is his tribe already didn't like him, and her tribe was kinda expecting this from her.

Reply LordViking, July 16th, 2012, 6:06 am

Chloe should learn to not bring grudges from old seasons back into Allstars. You can take the knowledge with you to take out threats early, like they did with Minerva so she wouldn't flirt her way to the top again or Gatemaster for being an idiot savant in game-play.
But a grudge for taking out your one-sided crush should be left out and Chloe didn't got that memo.

Reply Masteroftheives, July 16th, 2012, 6:56 am

Ugh... I think that most everybody here dislikes Chloe, her childish grudges might just ruin Corsona's game, and I seriously hope that she goes next TC, because I, for one, can't stand listening to her whine.

Reply Tinyhammer (Guest), July 16th, 2012, 7:53 am

Yes, yes, we get it, Chloe. You hate Chrii. ¬__¬ Moving on...

Reply Chloe (Guest), July 16th, 2012, 11:38 am

I am a big ugly panda bitch can you all come kill me I have a face like a slapped arse and I hate everyone and I am lesbian

NOW HATE ME EVERYBODY!!!!!!!!

Reply JETTEJ (Guest), July 16th, 2012, 11:59 am

Wow Chloe. such a character improvement. You still hate Chrii. Wonderful. Moving on.

If Chloe doesn't get out at the next tribal, I will be angry cuz she sucks.

LOL Ryuia. And I think Quadratic MIGHT make it past 18th.

Reply qazox, July 16th, 2012, 11:03 pm

@Chloe:

-1

Post A Comment